2014. szeptember 21., vasárnap

Az utóbbi időben volt minden


Nem is tudom mit írhatnék az elmúlt hétről.. vagy inkább az elmúlt  2 évről.. az érzelmek teljes repertoárját fel tudom vonultatni.. mint egy rohadt hullámvasútban.. azt már gyerekkoromban is utáltam..

Az utóbbi időben volt minden. Voltam boldog, szomorú, kiégett, üres, hiperaktív. Voltam lelkes, meggyőző, kiscica, alázatos mert éppen akkor úgy éreztem  helyesnek.. Voltam szerencsétlen félnótás aki retteg attól, hogy elveszíti azt aki neki fontos.. végül el is veszítette..

Nem bántam meg semmit. Boldog voltam, mert az akartam lenni.. eddigi életem legjobb időszaka volt és nagyon remélem, hogy az az időszak még visszajön, de félek is egyben.. Csak élni szeretnék, megmutatni azt ami lettem, mert nagyon munkám van benne és hiszem azt, hogy az életem legjobb része még hátravan.. Sodródom mert nem tehetek mást.. Elegem van a sok sötétségből, az emberekből, a hazugságaikból, a nemtörődöm viselkedésükből, hogy sok embernek  csak saját maga számít… Nem érdekel. Nem akarok szomorú lenni, nem akarok még többet bőgni emberek miatt. Nem is itt kellene lennem. Nem akarok üres lenni, nem akarok aggódni, nem akarok szívtelen lenni többször, én boldogan akarok élni, ameddig tehetem. Idealista vagyok,  tudom.. örök álmodozó egy olyan világban ami talán sosem jön el..de így nekem jobb élni.. megtalálni a jót.. mert nem akarok keserű szörnyeteg lenni..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése