2014. szeptember 20., szombat

Bármennyire is őröl, semennyire nem látom a végét, az értelmét sem mindig..de nem adhatom fel, egyszerűen nem lehet.. űz,és nem hagyja, hogy kiszálljak, pedig bíz'Isten, megtenném néha..de nem.. Bennem ég  és olyan erőt ad amit sokszor elképzelni sem tudok honnan jön..
Van egy vágy, egy álom ami minden áldott nap értelmet ad az életemnek, pedig olyan távoli és kilátástalan jelen pillanatban, hogy ha nem lennék annyira őrül, mint amilyen vagyok, már régen feladtam volna.
Azt mondod, hogy megszállott  vagyok, lehet..De.. bennem van, engem tüzel, engem őröl, engem éget halálra, ha nem valósítom meg..meg kell valósulnia..Ha védeni akarsz,se mondd azt, hogy ne csináljam és ne akadályozz benne.. nem te érzed, nem téged éget.. Csak az számít, hogy én mit gondolok, mit érzek, mert meg kell valósítsam amit belül érzek, hagyd, hogy csináljam mert egyébként felőröl.. kiéget..és én ezt nem engedhetem meg magamnak..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése